ÜRÜN İADE PROSEDÜRÜ
- KONSEY Bilişim Sanayi ve Ticaret Limited Şirketi aşağıdaki maddelerde "KONSEY Bilişim" olarak adlandırılmıştır.
- Fatura tarihinden sonraki 7 iş günü ( Samsun için ), 10 iş günü (Samsun dışı) içerisinde yapılan iade istekleri işleme alınacaktır.
- Ürün ile birlikte KONSEY Bilişim Satış Faturası fotokopisinin mutlaka gönderilmesi gerekmektedir. Satış faturası fotokopisi olmayan iade talepleri işleme alınmayacaktır.
- Kesilecek olan İade Faturasının döviz kuru ve tutarı, ürünü aldığınız KONSEY Bilişim Satış Faturasındaki ile aynı olmalıdır.
- Her ne sebeple olursa olsun iade edilmek istenen bir ürünün işleme alınabilmesi için tekrar satılabilecek durumda olması gerekmektedir. Ürünün tekrar satılabilmesi için ürünün ambalajı, sarf malzemeleri, kablo ve ek aparatları, kullanım kılavuzları ve garanti belgeleri ile birlikte tüm parçaları eksiksiz (koli ve koli aksesuarları dahil olmak üzere) hasarsız ve çalışabilir durumda olmalıdır. Ürünün kullanılmamış olması gerekmektedir. Ürün ambalajı üzerine etiket veya herhangi başka bir şey yapıştırılmamalıdır. (Bu durumu engellemek için ürün ambalajı üzerine koruyucu başka bir ambalaj kaplanmalıdır.)
- Ürün ile birlikte verilen tüm hediyeler, promosyonlar da kusursuz olarak geri getirilmeli/gönderilmelidir. Aksi takdirde ürünün tekrar satışı mümkün olamayacağından iadesi kabul edilemez.
- Bu kriterleri karşılayan ürünün iade alınabilmesi için "Ürün İade Formu" eksiksiz doldurulup, kaşelenip KONSEY Bilişim'e gönderilmesi/getirilmesi gerekmektedir. Eğer ürün kargo ile gönderilecekse ödemesi peşin olarak yapılmalıdır. (Anlaşmalı Kargo Firmamızla ürünleri anlaşmalı fiyatlarımızdan gönderebilirsiniz)
- KONSEY Bilişim tarafından yapılacak ön teknik inceleme ardından ürünün tekrar satışına engel bir durum olmadığı tespit edildikten sonra ürün iadesinin kabulu için ilgili imalatçı-üretici/ithalatçı firma veya yetkili servislerden yazılı rapor alındıktan sonra işlemleri başlatılacak ve sonuçlandırılacaktır. Aksi halde ürün iadesi kabul edilmeyecek ve kargo ile gönderiliyorsa ödemesi alıcıdan olacak şekilde geri gönderilecektir.
- KONSEY Bilişim Alış Faturanızın kopyası (Firma adına kesilmiş faturalar için iade faturası da birlikte) iade edilecek ürün ile birlikte getirilmemişse,
- Ürün iade formu getirilmemiş/gönderilmemişse,
- Ürün iade formunun onaylanmaması durumunda,
- Sözleşme ile başlatılmış bir hizmet var ise (GSM, GPRS aboneliği, garanti paketi, hizmet paketi, internet hizmeti v.b.)
- Yukarıda ayrıntıları belirtilen ürünün yeniden satışına engel bir durum var ise,
- Koruma bandı bulunan ürünlerin bandının çıkarılması durumunda,
- Vakumlu özel ambalajında bulunan ürünlerin açılması durumunda,
- Özel siparişle yapılan satışlarda,
Ayrıca, Koşulsuz iade edilemeyen ürünler şunlardır;
- Cep Telefonları,
- Tüm yazılım ürünleri,
- DVD / VCD (Yazılım, Oyun, Film)
- Sarf Malzemeler (Yazıcı Toner-Kartuş-Kağıt, Digital Medyalar vb)
- Hafıza Kartları ve Flash Bellekler,
- Projeksiyon Cihazları,
- Navigasyon Cihazları,
- Oyun Konsolları (Playstation, PSP, Wii vb)
- Mp3 Player, Bluetooth Cihazlar
4822 sayılı kanunla değişik 4077 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkındaki Kanun teslim tarihinden sonraki 7 iş günü ( Samsun için ), 10 iş günü (Samsun dışı) içinde üründe ayıp olduğunun yetkili teknik servis tarafından tespit edilmesi durumunda tüketiciye iade, ayıpsız misli ile değişim, ayıp oranında indirim veya ücretsiz onarım talep etme hakkını verir. Üründe yetkili teknik servis tarafından ayıp tespit edilmemesi durumunda koşulsuz olarak iade ve değişim hakkını vermemektedir.
Ürün iade prosedürü, kullanıcıdan kaynaklanan (kaza, kullanım kılavuzunda veya garanti belgesi üzerinde belirtilen garanti koşullarına aykırı kullanım,fiziki hasar ve yıpranma vb.) nedenlerle oluşan hataları kapsamaz.
KONSEY Bilişim ayıplı ürün iadesinde ilgili imalatçı-üretici/ithalatçı firma veya yetkili servislerden yazılı rapor alındıktan sonra işlemleri başlatma ve sonuçlandırma hakkını saklı tutar. Ürünün arızalı veya ayıplı olduğunu belgeleyen yetkili servis raporu karşılığında gerçekleştirilecektir. KONSEY Bilişim alınan tüm ürün/ürünlerin yetkili teknik servisi değildir ve ürün/ürünlerin yetkili teknik servislere ulaştırılmasından sorumlu değildir. KONSEY Bilişim gerekli gördüğü durumlarda ayıplı olmadığı halde değiştirilmek istenen ürünlerde değişim yapmama hakkını saklı tutar. KONSEY Bilişim'e ait bu iade ve değişim politikası, 4822 sayılı kanunla değişik 4077 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkındaki kanunda belirtilen haklarınızı etkilemez.